Моніторинг якості освіти за 2022-2023 н.р.

Клас Учнів на початок року Прибуло Вибуло Учнів на кінець року Навчаються на 10-11-12 % Навчаються на 7-12 % Навчаються на 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 % Навчаються на 1-2-3, 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 % Навчаються лише на 1-2-3 % Якість знань % Успішність %
20 3 3 20
20 1 21
28 1 27
30 1 2 29
24 1 2 23
25 1 24
21 21
17 1 18
29 1 28 3 11 4 14 16 57 5 18 25 82
24 2 26 2 8 9 35 15 57 42 100
21 1 1 21 1 5 9 43 9 43 2 9 48 90
24 24 2 8 5 21 11 46 6 25 29 75
19 1 20 1 5 3 15 3 15 13 65 20 35
23 2 21 5 24 12 57 4 19 24 81
21 1 22 2 9 8 36 12 55 9 45
24 1 1 24 1 4 5 21 13 54 5 21 25 79
16 2 14 1 7 7 50 6 43 7 57
15 1 16 2 13 2 13 6 37 6 37 25 63
10 17 17 5 29 12 71 0 29
11 12 2 10 2 20 6 60 2 20 20 80
Всього 430/ 245 426/ 243 12 5% 47 19% 111 46% 73 30% 24 70
Аналізуючи успішність учнів 5-11 – х класів можна сказати, що найвища успішність (100%) в учнів 5-Б класі. Найнижча успішність (35%) учнів 7-А та (29%) учнів 10 класів. Найнижча якість знань (0%) учнів 10 класу та (7%) учнів 9-А класу.Аналіз успішності учнів показує, що показник відсотку учнів, які мають високий рівень знань, становить 5% (2021-2022 було 8%, в 2020-2021 було 6,1%, в2019-2020 було 9%, в 2018-2019 було 8,3% ) .Показник відсотку учнів, які мають достатній рівень знань, становить 19% (в 2021-2022 було 28%, в 2020-2021 було 21,9%, в 2019-2020 було 28%, в 2018-2019 було 34,3%) . Показник відсотку учнів, які мають середній рівень знань становить 46 % (в 2021-2022 було 39%, в 2020-2021 було 43,6%, в 2019-2020 було 40%, в 2018-2019 було 38,2%). Показник відсотку учнів, які мають бали низького рівня знань, становить 30% ( в 2021-2022 було 22%, в 2020-2021 було 28,4%, в 2019-2020 було 22%, в 2018-2019 було 19,2% ).Успішність могла бути вищою, якби учні підвищили оцінки з початкового рівня на середній, з середнього на достатній, з достатнього на високий. Такі учні є по всіх класах.

Моніторинг якості освіти за 2021-2022 н.р.

Клас Учнів на початок року Прибуло Вибуло Учнів на кінець року Навчаються на 10-11-12 % Навчаються на 7-12 % Навчаються на 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 % Навчаються на 1-2-3, 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 % Навчаються лише на 1-2-3 % Якість знань % Успішність %
32 0 4 28 0 0 0 0 0
33 1 2 32 0 0 0 0 0
26 1 0 27 0 0 0 0 0 0
30 0 0 30 0 0 0 0 0
23 0 0 23 5 22 7 30 7 30 4 17 0 0 52 83
21 1 3 19 3 16 12 63 2 11 2 11 0 0 79 89
31 0 5 26 3 12 10 38 9 35 3 12 1 0 50 85
30 0 4 26 2 8 13 50 8 31 3 12 0 0 58 88
26 0 0 26 2 8 13 50 10 38 0 0 0 0 58 96
26 0 0 26 4 15 7 27 13 50 2 8 0 0 42 92
26 1 4 23 1 4 6 26 8 35 8 35 0 0 30 92
24 0 0 24 1 4 8 33 12 50 3 13 0 0 38 88
25 1 0 26 1 4 2 8 13 50 10 38 0 0 12 62
24 3 1 26 1 4 6 23 13 50 6 23 0 0 27 77
20 1 1 20 0 0 7 35 5 25 8 40 0 0 35 60
20 0 0 20 4 20 1 5 6 30 9 45 0 0 25 55
19 0 0 19 0 0 1 5 10 53 8 42 0 0 5 58
18 0 2 16 1 6 2 13 8 50 5 31 0 0 19 69
10 12 3 1 14 0 0 1 7 7 50 6 43 0 0 7 57
11 8 0 0 8 0 0 1 13 6 75 1 13 0 0 13 88
Всього 474 12 27 459/ 352 28 8 97 28 137 39 78 22 1 0,3 36 74,4

Аналізуючи успішність учнів 3-11 – х класів можна сказати, шо найвища успішність в учнів 5-А класі. Найнижча успішність (55%) учнів 8б та 9б класів. Найнижча якість знань (5%) учнів 9а класу та (7%) учнів 10 класу.

Аналіз успішності учнів показує, що показник відсотку учнів, які мають високий рівень знань, становить 8% (в 2020-2021 було 6,1%, в2019-2020 було 9%, в 2018-2019 було 8,3% ) .

Показник відсотку учнів, які мають достатній рівень знань, становить 28% ( в 2020-2021 було 21,9%, в 2019-2020 було 28%, в 2018-2019 було 34,3%) . Показник відсотку учнів, які мають середній рівень знань становить 39% (в 2020-2021 було 43,6%, в 2019-2020 було 40%, в 2018-2019 було 38,2%). Показник відсотку учнів, які мають бали низького рівня знань, становить 22% (в2020-2021 було28,4%, в 2019-2020 було 22%, в 2018-2019 було 19,2% ).

Моніторинг якості освіти в 2020-2021 н.р.

клас Учнів на почато н. року Прибуло Вибуло Учнів на кінець семестру Навчаютьсяна 10-11-12 % Навчаються на 7-12 % Навчаються на 4-5-6- 7-8-9- 10-11-12 % Навчаютьсяна 1-2-3- 4-5-6- 7-8-9- 10-11-12 % Навчаються лише на 1-3 % % успішності % Якості знань
1-а 24 1 25
1-б 26 1 1 26
2-а 22 22
2-б 19 1 20
3-а 26 1 1 26
3-б 27 3 30
4-а 26 1 26 1 3,8 15 57,7 10 38,5 100 61,5
4-б 24 1 1 24 5 20,8 9 37,6 8 33,3 2 8,3 92 58,3
5-а 25 1 26 2 7,7 6 23,1 8 30,7 10 38,5 62 30,7
5-б 24 24 4 16,7 6 25 12 50 2 8,3 92 41,6
6-а 23 23 1 4,4 3 13 13 56,5 6 26,1 74 17.3
6-б 24 1 23 3 13 7 30,5 10 43,5 3 13 87 43.4
7-а 18 18 3 16,7 7 38,9 8 44,4 56 16,7
7-б 18 18 5 27,7 6 33,3 7 39 61 27,7
8-а 20 1 19 1 5,3 8 42,1 10 52,6 47 5,3
8-б 17 1 18 1 5,6 9 50 8 44,4 56 5,6
9-а 18 18 2 11,1 10 55,6 6 33,3 67 11,1
9-б 17 17 2 11,8 6 35,3 9 52,9 47 11,8
10 8 8 1 12,5 5 62,5 2 25 75 12,5
11 16 16 1 6,3 9 56,2 6 37,5 63 6,3
Всього 422 11 5 427 278 17 6,1 61 21,9 121 43,6 79 28,4 72 28,1

Аналізуючи успішність учнів 4-11 – х класів можна сказати, шо 100% успішність в учнів 4-А класі. Найнижча успішність (47%) учнів 8а та 9б класів. Найнижча якість знань (5,3%) учнів 8а класу та (5,6%) учнів 8б класу.

Аналіз успішності учнів показує, що показник відсотку учнів, які мають високий рівень знань, становить 6,1% (в 2019-2020 було 9%, в 2018-2019 було 8,3% ) .

Показник відсотку учнів, які мають достатній рівень знань, становить 21,9% ( в 2019-2020 було 28%, в 2018-2019 було 34,3%) . Показник відсотку учнів, які мають середній рівень знань становить 43,6% (в 2019-2020 було 40%, в 2018-2019 було 38,2%). Показник відсотку учнів, які мають бали низького рівня знань, становить 28,4% (в 2019-2020 було 22%, в 2018-2019 було 19,2% ).

Результати моніторингу якості освіти в 1 класах в 2020-2021 н.р.

Результати моніторингу якості освіти в 2 класах в 2020-2021 н.р.

Результати моніторингу якості освіти в 4 класах в 2020-2021 н.р.

Результати моніторингу якості освіти з української мови, математики, алгебри, геометрії в 2020-2021 н.р.

Моніторинг якості освіти в 2019-2020 н.р.

клас Учнів на почато н. року Прибуло Вибуло Учнів на кінець семестру Навчаютьсяна 10-11-12 % Навчаються на 7-12 % Навчаються на 4-5-6- 7-8-9-10-11-12 % Навчаютьсяна 1-2-3- 4-5-6-7-8-9-10-11-12 % Навчаються лише на 1-3 % % Якості знань % успішності
1-а 22 22
1-б 17 2 1 18
2-а 27 - 1 26
2-б 27 2 2 27
3-а 24 - - 24 2 8 16 67 6 25 - 75 100
3-б 23 2 1 24 7 29 12 50 3 13 2 8 79 92
4-а 20 1 - 21 5 24 6 29 7 33 2 9 1 5 52 86
4-б 20 2 - 22 5 23 10 45 7 32 - - - 68 100
5-а 23 - 1 22 2 9 6 27 9 41 5 23 36 77
5-б 24 - - 24 3 13 7 29 10 41 4 17 42 83
6-а 19 - - 19 - - 5 27 9 47 5 26 26 73
6-б 18 - - 18 2 11 5 28 7 39 4 22 39 78
7-а 20 - - 20 - - 2 10 11 55 7 35 10 65
7-б 20 - 1 19 1 5 3 16 6 32 9 47 20 50
8-а 19 - - 19 - - 4 21 11 58 4 21 21 79
8-б 18 - - 18 - - 3 17 6 33 9 50 - - 17 50
9 29 2 1 30 2 7 5 17 16 53 6 20 1 3 23 77
10 17 - - 17 - - 2 12 9 53 6 35 12 65
11 10 - 10 - - - - 6 60 4 40 0 60
Всього 397 11 8 400 29 9 86 28 123 40 67 22 2 1 37 78

Результати моніторингу якості освіти 1 клас

Результати моніторингу якості освіти 2 клас

Результати моніторингу якості освіти з української мови і математи

Результати моніторингу виконання навчальних програм

Кiлькiсть переглядiв: 344