Моніторинг якості освіти за 2022-2023 н.р.
Клас | Учнів на початок року | Прибуло | Вибуло | Учнів на кінець року | Навчаються на 10-11-12 | % | Навчаються на 7-12 | % | Навчаються на 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 | % | Навчаються на 1-2-3, 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 | % | Навчаються лише на 1-2-3 | % | Якість знань % | Успішність % |
1А | 20 | 3 | 3 | 20 | ||||||||||||
1Б | 20 | 1 | 21 | |||||||||||||
2А | 28 | 1 | 27 | |||||||||||||
2Б | 30 | 1 | 2 | 29 | ||||||||||||
3А | 24 | 1 | 2 | 23 | ||||||||||||
3Б | 25 | 1 | 24 | |||||||||||||
4А | 21 | 21 | ||||||||||||||
4Б | 17 | 1 | 18 | |||||||||||||
5А | 29 | 1 | 28 | 3 | 11 | 4 | 14 | 16 | 57 | 5 | 18 | 25 | 82 | |||
5Б | 24 | 2 | 26 | 2 | 8 | 9 | 35 | 15 | 57 | 42 | 100 | |||||
6А | 21 | 1 | 1 | 21 | 1 | 5 | 9 | 43 | 9 | 43 | 2 | 9 | 48 | 90 | ||
6Б | 24 | 24 | 2 | 8 | 5 | 21 | 11 | 46 | 6 | 25 | 29 | 75 | ||||
7А | 19 | 1 | 20 | 1 | 5 | 3 | 15 | 3 | 15 | 13 | 65 | 20 | 35 | |||
7Б | 23 | 2 | 21 | 5 | 24 | 12 | 57 | 4 | 19 | 24 | 81 | |||||
8А | 21 | 1 | 22 | 2 | 9 | 8 | 36 | 12 | 55 | 9 | 45 | |||||
8Б | 24 | 1 | 1 | 24 | 1 | 4 | 5 | 21 | 13 | 54 | 5 | 21 | 25 | 79 | ||
9А | 16 | 2 | 14 | 1 | 7 | 7 | 50 | 6 | 43 | 7 | 57 | |||||
9Б | 15 | 1 | 16 | 2 | 13 | 2 | 13 | 6 | 37 | 6 | 37 | 25 | 63 | |||
10 | 17 | 17 | 5 | 29 | 12 | 71 | 0 | 29 | ||||||||
11 | 12 | 2 | 10 | 2 | 20 | 6 | 60 | 2 | 20 | 20 | 80 | |||||
Всього | 430/ 245 | 426/ 243 | 12 | 5% | 47 | 19% | 111 | 46% | 73 | 30% | 24 | 70 |
Аналізуючи успішність учнів 5-11 – х класів можна сказати, що найвища успішність (100%) в учнів 5-Б класі. Найнижча успішність (35%) учнів 7-А та (29%) учнів 10 класів. Найнижча якість знань (0%) учнів 10 класу та (7%) учнів 9-А класу.Аналіз успішності учнів показує, що показник відсотку учнів, які мають високий рівень знань, становить 5% (2021-2022 було 8%, в 2020-2021 було 6,1%, в2019-2020 було 9%, в 2018-2019 було 8,3% ) .Показник відсотку учнів, які мають достатній рівень знань, становить 19% (в 2021-2022 було 28%, в 2020-2021 було 21,9%, в 2019-2020 було 28%, в 2018-2019 було 34,3%) . Показник відсотку учнів, які мають середній рівень знань становить 46 % (в 2021-2022 було 39%, в 2020-2021 було 43,6%, в 2019-2020 було 40%, в 2018-2019 було 38,2%). Показник відсотку учнів, які мають бали низького рівня знань, становить 30% ( в 2021-2022 було 22%, в 2020-2021 було 28,4%, в 2019-2020 було 22%, в 2018-2019 було 19,2% ).Успішність могла бути вищою, якби учні підвищили оцінки з початкового рівня на середній, з середнього на достатній, з достатнього на високий. Такі учні є по всіх класах.
Моніторинг якості освіти за 2021-2022 н.р.
Клас | Учнів на початок року | Прибуло | Вибуло | Учнів на кінець року | Навчаються на 10-11-12 | % | Навчаються на 7-12 | % | Навчаються на 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 | % | Навчаються на 1-2-3, 4-5-6, 7-8-9, 10-11-12 | % | Навчаються лише на 1-2-3 | % | Якість знань % | Успішність % |
1А | 32 | 0 | 4 | 28 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
1Б | 33 | 1 | 2 | 32 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
2А | 26 | 1 | 0 | 27 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
2Б | 30 | 0 | 0 | 30 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |||||||
3А | 23 | 0 | 0 | 23 | 5 | 22 | 7 | 30 | 7 | 30 | 4 | 17 | 0 | 0 | 52 | 83 |
3Б | 21 | 1 | 3 | 19 | 3 | 16 | 12 | 63 | 2 | 11 | 2 | 11 | 0 | 0 | 79 | 89 |
4А | 31 | 0 | 5 | 26 | 3 | 12 | 10 | 38 | 9 | 35 | 3 | 12 | 1 | 0 | 50 | 85 |
4Б | 30 | 0 | 4 | 26 | 2 | 8 | 13 | 50 | 8 | 31 | 3 | 12 | 0 | 0 | 58 | 88 |
5А | 26 | 0 | 0 | 26 | 2 | 8 | 13 | 50 | 10 | 38 | 0 | 0 | 0 | 0 | 58 | 96 |
5Б | 26 | 0 | 0 | 26 | 4 | 15 | 7 | 27 | 13 | 50 | 2 | 8 | 0 | 0 | 42 | 92 |
6А | 26 | 1 | 4 | 23 | 1 | 4 | 6 | 26 | 8 | 35 | 8 | 35 | 0 | 0 | 30 | 92 |
6Б | 24 | 0 | 0 | 24 | 1 | 4 | 8 | 33 | 12 | 50 | 3 | 13 | 0 | 0 | 38 | 88 |
7А | 25 | 1 | 0 | 26 | 1 | 4 | 2 | 8 | 13 | 50 | 10 | 38 | 0 | 0 | 12 | 62 |
7Б | 24 | 3 | 1 | 26 | 1 | 4 | 6 | 23 | 13 | 50 | 6 | 23 | 0 | 0 | 27 | 77 |
8А | 20 | 1 | 1 | 20 | 0 | 0 | 7 | 35 | 5 | 25 | 8 | 40 | 0 | 0 | 35 | 60 |
8Б | 20 | 0 | 0 | 20 | 4 | 20 | 1 | 5 | 6 | 30 | 9 | 45 | 0 | 0 | 25 | 55 |
9А | 19 | 0 | 0 | 19 | 0 | 0 | 1 | 5 | 10 | 53 | 8 | 42 | 0 | 0 | 5 | 58 |
9Б | 18 | 0 | 2 | 16 | 1 | 6 | 2 | 13 | 8 | 50 | 5 | 31 | 0 | 0 | 19 | 69 |
10 | 12 | 3 | 1 | 14 | 0 | 0 | 1 | 7 | 7 | 50 | 6 | 43 | 0 | 0 | 7 | 57 |
11 | 8 | 0 | 0 | 8 | 0 | 0 | 1 | 13 | 6 | 75 | 1 | 13 | 0 | 0 | 13 | 88 |
Всього | 474 | 12 | 27 | 459/ 352 | 28 | 8 | 97 | 28 | 137 | 39 | 78 | 22 | 1 | 0,3 | 36 | 74,4 |
Аналізуючи успішність учнів 3-11 – х класів можна сказати, шо найвища успішність в учнів 5-А класі. Найнижча успішність (55%) учнів 8б та 9б класів. Найнижча якість знань (5%) учнів 9а класу та (7%) учнів 10 класу.
Аналіз успішності учнів показує, що показник відсотку учнів, які мають високий рівень знань, становить 8% (в 2020-2021 було 6,1%, в2019-2020 було 9%, в 2018-2019 було 8,3% ) .
Показник відсотку учнів, які мають достатній рівень знань, становить 28% ( в 2020-2021 було 21,9%, в 2019-2020 було 28%, в 2018-2019 було 34,3%) . Показник відсотку учнів, які мають середній рівень знань становить 39% (в 2020-2021 було 43,6%, в 2019-2020 було 40%, в 2018-2019 було 38,2%). Показник відсотку учнів, які мають бали низького рівня знань, становить 22% (в2020-2021 було28,4%, в 2019-2020 було 22%, в 2018-2019 було 19,2% ).
Моніторинг якості освіти в 2020-2021 н.р.
клас | Учнів на почато н. року | Прибуло | Вибуло | Учнів на кінець семестру | Навчаютьсяна 10-11-12 | % | Навчаються на 7-12 | % | Навчаються на 4-5-6- 7-8-9- 10-11-12 | % | Навчаютьсяна 1-2-3- 4-5-6- 7-8-9- 10-11-12 | % | Навчаються лише на 1-3 | % | % успішності | % Якості знань |
1-а | 24 | 1 | 25 | |||||||||||||
1-б | 26 | 1 | 1 | 26 | ||||||||||||
2-а | 22 | 22 | ||||||||||||||
2-б | 19 | 1 | 20 | |||||||||||||
3-а | 26 | 1 | 1 | 26 | ||||||||||||
3-б | 27 | 3 | 30 | |||||||||||||
4-а | 26 | 1 | 26 | 1 | 3,8 | 15 | 57,7 | 10 | 38,5 | 100 | 61,5 | |||||
4-б | 24 | 1 | 1 | 24 | 5 | 20,8 | 9 | 37,6 | 8 | 33,3 | 2 | 8,3 | 92 | 58,3 | ||
5-а | 25 | 1 | 26 | 2 | 7,7 | 6 | 23,1 | 8 | 30,7 | 10 | 38,5 | 62 | 30,7 | |||
5-б | 24 | 24 | 4 | 16,7 | 6 | 25 | 12 | 50 | 2 | 8,3 | 92 | 41,6 | ||||
6-а | 23 | 23 | 1 | 4,4 | 3 | 13 | 13 | 56,5 | 6 | 26,1 | 74 | 17.3 | ||||
6-б | 24 | 1 | 23 | 3 | 13 | 7 | 30,5 | 10 | 43,5 | 3 | 13 | 87 | 43.4 | |||
7-а | 18 | 18 | 3 | 16,7 | 7 | 38,9 | 8 | 44,4 | 56 | 16,7 | ||||||
7-б | 18 | 18 | 5 | 27,7 | 6 | 33,3 | 7 | 39 | 61 | 27,7 | ||||||
8-а | 20 | 1 | 19 | 1 | 5,3 | 8 | 42,1 | 10 | 52,6 | 47 | 5,3 | |||||
8-б | 17 | 1 | 18 | 1 | 5,6 | 9 | 50 | 8 | 44,4 | 56 | 5,6 | |||||
9-а | 18 | 18 | 2 | 11,1 | 10 | 55,6 | 6 | 33,3 | 67 | 11,1 | ||||||
9-б | 17 | 17 | 2 | 11,8 | 6 | 35,3 | 9 | 52,9 | 47 | 11,8 | ||||||
10 | 8 | 8 | 1 | 12,5 | 5 | 62,5 | 2 | 25 | 75 | 12,5 | ||||||
11 | 16 | 16 | 1 | 6,3 | 9 | 56,2 | 6 | 37,5 | 63 | 6,3 | ||||||
Всього | 422 | 11 | 5 | 427 278 | 17 | 6,1 | 61 | 21,9 | 121 | 43,6 | 79 | 28,4 | 72 | 28,1 | ||
Аналізуючи успішність учнів 4-11 – х класів можна сказати, шо 100% успішність в учнів 4-А класі. Найнижча успішність (47%) учнів 8а та 9б класів. Найнижча якість знань (5,3%) учнів 8а класу та (5,6%) учнів 8б класу.
Аналіз успішності учнів показує, що показник відсотку учнів, які мають високий рівень знань, становить 6,1% (в 2019-2020 було 9%, в 2018-2019 було 8,3% ) .
Показник відсотку учнів, які мають достатній рівень знань, становить 21,9% ( в 2019-2020 було 28%, в 2018-2019 було 34,3%) . Показник відсотку учнів, які мають середній рівень знань становить 43,6% (в 2019-2020 було 40%, в 2018-2019 було 38,2%). Показник відсотку учнів, які мають бали низького рівня знань, становить 28,4% (в 2019-2020 було 22%, в 2018-2019 було 19,2% ).
Результати моніторингу якості освіти в 1 класах в 2020-2021 н.р.
Результати моніторингу якості освіти в 2 класах в 2020-2021 н.р.
Результати моніторингу якості освіти в 4 класах в 2020-2021 н.р.
Результати моніторингу якості освіти з української мови, математики, алгебри, геометрії в 2020-2021 н.р.
Моніторинг якості освіти в 2019-2020 н.р.
клас | Учнів на почато н. року | Прибуло | Вибуло | Учнів на кінець семестру | Навчаютьсяна 10-11-12 | % | Навчаються на 7-12 | % | Навчаються на 4-5-6- 7-8-9-10-11-12 | % | Навчаютьсяна 1-2-3- 4-5-6-7-8-9-10-11-12 | % | Навчаються лише на 1-3 | % | % Якості знань | % успішності |
1-а | 22 | 22 | ||||||||||||||
1-б | 17 | 2 | 1 | 18 | ||||||||||||
2-а | 27 | - | 1 | 26 | ||||||||||||
2-б | 27 | 2 | 2 | 27 | ||||||||||||
3-а | 24 | - | - | 24 | 2 | 8 | 16 | 67 | 6 | 25 | - | 75 | 100 | |||
3-б | 23 | 2 | 1 | 24 | 7 | 29 | 12 | 50 | 3 | 13 | 2 | 8 | 79 | 92 | ||
4-а | 20 | 1 | - | 21 | 5 | 24 | 6 | 29 | 7 | 33 | 2 | 9 | 1 | 5 | 52 | 86 |
4-б | 20 | 2 | - | 22 | 5 | 23 | 10 | 45 | 7 | 32 | - | - | - | 68 | 100 | |
5-а | 23 | - | 1 | 22 | 2 | 9 | 6 | 27 | 9 | 41 | 5 | 23 | 36 | 77 | ||
5-б | 24 | - | - | 24 | 3 | 13 | 7 | 29 | 10 | 41 | 4 | 17 | 42 | 83 | ||
6-а | 19 | - | - | 19 | - | - | 5 | 27 | 9 | 47 | 5 | 26 | 26 | 73 | ||
6-б | 18 | - | - | 18 | 2 | 11 | 5 | 28 | 7 | 39 | 4 | 22 | 39 | 78 | ||
7-а | 20 | - | - | 20 | - | - | 2 | 10 | 11 | 55 | 7 | 35 | 10 | 65 | ||
7-б | 20 | - | 1 | 19 | 1 | 5 | 3 | 16 | 6 | 32 | 9 | 47 | 20 | 50 | ||
8-а | 19 | - | - | 19 | - | - | 4 | 21 | 11 | 58 | 4 | 21 | 21 | 79 | ||
8-б | 18 | - | - | 18 | - | - | 3 | 17 | 6 | 33 | 9 | 50 | - | - | 17 | 50 |
9 | 29 | 2 | 1 | 30 | 2 | 7 | 5 | 17 | 16 | 53 | 6 | 20 | 1 | 3 | 23 | 77 |
10 | 17 | - | - | 17 | - | - | 2 | 12 | 9 | 53 | 6 | 35 | 12 | 65 | ||
11 | 10 | - | 10 | - | - | - | - | 6 | 60 | 4 | 40 | 0 | 60 | |||
Всього | 397 | 11 | 8 | 400 | 29 | 9 | 86 | 28 | 123 | 40 | 67 | 22 | 2 | 1 | 37 | 78 |
Результати моніторингу якості освіти 1 клас
Результати моніторингу якості освіти 2 клас
Результати моніторингу якості освіти з української мови і математи